Monday, December 24, 2007

Vanished..

They were disappearing one by one..
Till the last of them vanished..

A clue to give in..
A clue to not look back and be sad,
But cherish what there ever was..

And yet there is hope..

14 comments:

J said...

Hope.. is what keeps us alive... Howdy do??

Bubbles of FireWhisky said...

i guess tats wt differs between jt existing and really living... hope...

merry christmas

Sangfroid said...

Nice lines!
though took some time to decrypt :-P

Sam said...

J, Yes, it is.. :)

Bubbles, Well said.. :) Same to you!!

Sangfroid, Thanks but you needn't infer anything from them and if you did, kindly explain the same to me too.. ;)

Sangfroid said...

oops! :-|

Don't they mean that "no matter what, hope for d best"

btw, m not able to decrypt your pic as well. Kindly explain the same to me :-P

Solitaire said...

And yet there is hope....

For what?

Sam said...

Sangfroid, You know, after writing this ost I was a little confused about what I wanted to say through it, you did it for me!! Thanks a ton!! :)
The pic is a painting of ballerinas on canvas!! :)(Does it make ANY sense NOW??)

Solitaire, Hmm..probably for the clues to re-appear (the eternal optimist that I am!! ;))

ani said...

:) hope is the hatrack we hang our dreams upon! (borrowed lines!)

Jeevy said...

Hope..Hmmm.

A faint ray of light
Inside a dark room of pain
So little but seen

-Jeevy

umangexuberance said...

really don't know what to make of this one

so how is life?
and
merrry chrismas loads of hugs and kisses from queen santa (bee :D)

Adi Crazy said...

You got me thinking man...
Amazing lines you've written here. Truely amazing.

Sam said...

Ani, Nice borrowed lines!! ;)

Jeevy, Wow!! :)

Umang, No problem!! ANd Merry Christmas and a ver Happy New Year to you too sweetie.. :)

Adi, Good to have you back.. Thanks!! :)

Shruti said...

I'm tempted to think of 'chocolates' as the subject of those lines. How unpoetic of me!

Pointblank said...

hey... I have tried out many blogthings, but i dunno how to post it te way u did. I tried copying te content, byt then m missing te pic. How did u do it. pls hep. thanks in advance.